Thursday, March 04, 2010

Vinterlayouter för Designat

Nyårsdagen 2009 var hos oss en strålande dag med solsken och många minusgrader. Vi gjorde en utflykt till en sjö där det var perfekt is. Den här dagen bär jag fortfarande med mig i mitt minne som en dag som gav så mycket kraft och energi. Nu när jag scrappat fotona så har det varit som att uppleva dagen igen.


Här har jag använt ett papper från My Minds Eye som heter Gumdrop Srinkles som bakgrund. Jag har också använt remsor från American Crafts som heter Peaceful Easy Feeling. Bokstäverna har Basic Grey tillverkat och förpackningen är verkligen prisvärd med många bokstäver i.


Här har jag använt ett ark wellpapper från Inkido som finns i flera färger. Arken är tjocka och härliga i sin struktur. Jag visste inte alls vad jag skulle göra med den men när jag testade att lägga på det här stora fotot så blev jag kär. Det vita papperet med sin diskreta struktur lyfte verkligen mitt vintriga foto. Jag har dekorerat med en badge och stickers från Crate.

1 comment:

Claudia79 said...

Ljuvliga LO:s! Jag gillar särskilt den översta med det stora fotot bakom collaget!