Sunday, April 26, 2009

Helgscrap

Vi var hos farmor och farfar i helgen och jag var lite oroad för vad jag skulle göra. När jag packade kom jag på att jag några dagar innan fått ett månadspaket från Studio Calico så då bestämde jag mig för att slänga med det, några foton och en plastmapp med bokstavststickers. Jag satt ute på deras inglasade altan och scrappade och hade det så skönt samtidigt som jag småpratade lite och var social - vilken bra kombination! Jag passade på att gå igenom mina lådor med foton och bestämma mig för vilka jag ska scrappa och vilka som jag aldrig kommer göra något åt. Det blir alltid en sådan bunt hemma hos mig. Antingen kan det bero på att jag scrappat en händelse och att det blivit foton över eller så är det händelser som efter ett tag tappar intresset för en scrapsida. Barnen får dessa foton och de blir överlyckliga. Det var ett tag sen nu som jag gick igenom högen och den gör mig lite förvirrad när jag håller på så det var väldigt skönt att få bort överflödet. Det kom då fram en del foton som legat länge och skramlat så jag tog de helt enkelt. Det var bara att hoppas att månadspaketet skulle passa.
Det blev som en liten miniträff för mig själv och jag fick hela 6 layouter gjorda. Här kommer 2!

No comments: