Friday, April 17, 2009

Om att åka bil


En layout som började som en scraplift men rätt snart levde sitt eget liv så jag släppte liftningen. Bilen är en en tygthickers från American Crafts som jag fått med i ett månadspaket. Jag skulle aldrig köpa en sådan förpackning men jag har redan använt flera stycken. Jag längtar så tills det nya paketet kommer.

Annars är det vattenkoppor i vår familj nu. Vi har väntat länge på att det skulle komma hit och det är faktiskt lite efterlängtat. Det är liksom bra att ha haft det som barn. Men när Miriam vaknade med feber i onsdags morse och hade små prickar fattade vi inte att det var det. Men under dagen blev det fler och större. Vattenkoppor på bruna barn ser inte ut på samma sätt som på vita barn. Det blir liksom inte rött utan bara prick om ni förstår. Lillskruttan är rätt dålig faktiskt med mycket feber och många kliande prickar. Men hon är tålig och biter ihop. Vi var på promenad idag - med vagn för orkade gå gjorde hon inte. Skönt att få komma ut lite i alla fall.

1 comment:

Annica said...

Hoppas att hon snart kryar på sig. Här har det också varit sjukdom. Filip o jag har legat inlagda på barnkliniken i 2 omgångar eftersom han fick en virusinfektion. Nu verkar vi dock vara på spåret igen.

Ha det bra!!