Sunday, August 23, 2009

Unity stamp company Kit of the month



Designat har i sitt sortiment flera roliga stämpelföretag. Unity Stamps of the Month är ett av dem. Det är stämplar som kommer i ett kit som man genom shopen kan prenumerera på. Det är läckra och scrapvänliga lite tuffare stämplar i dessa kit. Jag har fått några stämplar från Juli kitet som är hur fräna som helst. Dessa två layouter är skapade med dessa stämplar. När jag använder stämplar så stämplar jag motivet på OH plast för att sen klippa ut figurerna. Det är lättare att få det snyggt då och motiven blir klarare och skarpare också. Jag fäster de på layouten med min limpenna.
Solen på översta layouten har jag färglagt med en Sakura Glace penna.
Det röda papperet och bokstäverna på båda layouterna finns också i shopen.

No comments: