Sunday, October 25, 2009

Vecka 43

En vecka med höstregn och mörka kvällar. Det är dags att spendera tid inomhus med varandra. Vår bil behöver lagning - avgasröret är trasigt. Jag hittade bilderna som Peter tagit för dokumentation av skadan och tyckte den passade så här i veckobilden. Benjamin hade spellektion med 8 andra trumpetare inne i Finspång och vi var med som åhörare. Det är imponerande att se att de är så duktiga redan. I torsdags var det skolfest för båda barnen. De hade båda väntat intensivt efter den kvällen och var så nöjda efteråt. Benjamin har fått läxa att öva koncentration på spel. Miriam och jag spelade memory när de andra var iväg på bandy. Jag gillar så hennes min när hon kollar vem som vann. Lördag är fotboll för Miriam och så blev det vintertid på natten. Vi åt lunch på Babylon och sen var det kalas på Knivsätter för Miriam. Jag passade på att scrappa hemma hela eftermiddagen.

No comments: