Thursday, May 22, 2008

Ett hjärtligt skratt


En skrattig layout med min dotter och kusinen. De har alltid så roligt ihop och jag har fångat många härliga skratt de emellan. Turkost härligt papper från MOD till bakgrund och blommor gjorda med Basic Grey papper. Jag har stämplat bokstavstickers med noter och stazon dynan för att få det att fastna på den glatta ytan. Jag har stämplat fjärilar på ett rött mönstrat papper. Efter det så målade jag med chalks för att få mindre kontrast mellan papper och stämpling. Den turkosa färgen blev verkligen konstig i scannern - fotot ger mer rättvisa åt färgerna.

Allt material, stämplar finns att köpa hos Forma Hantverk.

4 comments:

Anonymous said...

Supersnyggt! Gillar hur du har gjort med bokstäverna. Är det stickers eller QK?

Anna said...

Underbar layout Malena!

Sommarkramen Anna

Tvillingmamma Lotta said...

Åh, jag ÄLSKAR blommorna!

(Favvis)Maria said...

åh så fin lo! Härligt foto att scrappa med oxå kan jag tänka..