Monday, May 12, 2008

Två eventlayouter klara

Jag var ju iväg på det stora Scrapeventet i Helsingborg för några veckor sen. Det var en tokinspirerande helg som jag gärna gör om. Jag hade dunderkul och var full av energi och kreativitet när jag kom hem. Många kurser som gav mig möjlighet att pröva nya saker.

Men det bästa av allt var ju att få träffa alla människor. Jag bodde med Sara och Sanna och det blev mycket prat i bil och på nätterna. Jag åkte med Petra och Rosario så vi hann prata en hel del vi med. På kurserna satt jag bredvid Sanna, Sara och Helene vilket var superkul!!! På kvällen sedan var det scrapträff och nästan hela Scrapaddicteds DT var samlat dvs Linda, Fia och Karin.

Idag har jag slutfört två av layouter från helgen. Den ena är gjord på Jennys kurs och är ganska lik hennes förlaga. Jag hade gjort den exakt som hennes men fick ändra idag när jag valde foto. Det var mycket roligt att få jobba med Jennys stämplar och göra en layout som är så mycket henne. Det är massa 3D kuddar på denna och det är inte var dag jag använder det. Jag har också färglagt mina första stämpelmotiv.


Den andra är från Maja Designs kurs med deras romantiska papper. Jag gjorde en A4 med mycket inspiration från deras layout. Det var en ny stil för mig och det var roligt.

Då ska jag försöka göra klart de resterande projekten samt skapa lite för Forma Hantverks räkning. Scannade tre layouter idag som kommer snart hos Scrapaddicted.

4 comments:

Anonymous said...

Underbart fina Layouter blev det!

Anonymous said...

Vad kul att (äntligen hihi) få se! Jätte fina LO, vad kul att prova nya saker!

Mikaela said...

Vilka underbart fina layouter!

jeanettew said...

Riktigt fian layouter. Gillar den blå x-tra mycket!

Jeanette