Monday, May 19, 2008

Papper och stämplar från Forma Hantverk



Fotot på layouten är tagen en dag när vi var på lingonjakt. Det var för tidigt så några lingon hittade vi inte men det blev en härlig utflykt. Min dotter som inte är så uthållig när det gäller strapatser knatade på genom högt gräs och över stora tuvor och stenar. Jag fångade henne med kameran och blir lite vemodig när jag ser bilden. Hon ser så liten ut mitt i allt det höga gräset. Temat blev en fortsättning på de tankarna.

Jag har jobbat med mönstrat papper från Basic Grey och MOD som finns i shopen. Jag har stämplat fjäril med röd dyna på rött papper och fäst de med 3D kuddar. Jag har också stämplat Zaras lilla blomma med rött och svart för att få lite kontraster. Swirl finns här och jag har stämplat med Stazon som fäster på foton och andra glatta ytor. Bakom allt syns textruta. Thickers finns också att köpa i shopen. Både det och papper finns här.

No comments: