Wednesday, November 18, 2009

Jillibean och Fancy Pants från Designat

Jag fortsätter att scrappa förra julens minnen med underbara papper från Jillibean Soup. Deras papper och dekorationer är fantastiska på alla sätt. Lagom färger och fina mönster. Lättscrappat och inspirerande på samma gång.

Här finns alla härliga papper från Jillibean Soup.


Våra julavslutningar hålls i kyrkan på kvällen vilket innebär mycket dåligt ljus. Ändå är det mysigt att ha några minnen från sådana stunder. Särskilt som barnen uppträder på olika sätt. Här har jag använt Kraft bakgrund och en liten bit av papperet Can potato soup. Rubriken är gjord av vinylthickers och bradsen är av märket Imaginisce. Jag placerade den och en blomma i en journaling sprouts.

Ett litet minne från julafton scrappat med Frozen crab meat både fram och baksida. En remsa av samma papper som ovan också liksom bokstäver och journalingruta.


Det här fotot är ett favoritfoto från en höstutflykt och jag ville scrappa det på ett grönt papper. Jag prövade alla av Jillibeans papper men inget var rätt. Så plötsligt dök det här papperet från Fancy Pants upp. Det heter Haunted Mansion och har så många dimensioner av grönt i sig och så lite svart precis som skogen är på hösten. En remsa från samma papper som alla andra layouter fick vara accent tillsammans med två hjärtan från Hedi Swapp.

No comments: