Sunday, November 01, 2009

Julafton med Inkido Julpapper från Arkivet

Det är riktigt mysigt att så här års scrappa julfotona. När novembermörkret sänker sig och det känns både ruggigt och kallt får dessa foton mig att längta till julen och alla dess förberedelser. Till vår svenska jul är det så fantastiskt att nu också ha svenska papper med tex rätt datum och mysiga färger. Inkidos julpapper är en fröjd att scrappa med eftersom de är så färdiga. Jag älskar det röda, vita och svarta i kontrast till varandra. Jag har svårt för att stämpla men det behöver jag inte för det är redan klart. Jag har på den här layouten använt två papper från Inkidos julserie. Jag har dekorerat med en journalingruta från Maya Road och blommor ifrån Prima. Hos www.arkivetdesign.se hittar ni Inkidos fina papper.

1 comment:

Annica said...

Den blev jättefin Malena.