Wednesday, November 04, 2009

Lucia med Jillibean Soup från Designat

Jillibean Soup har under hösten blivit en av mina absoluta favoriter. Deras papper är lättscrappade med sina klara färger och enkla mönster. Jag har nu senast scrappat massa jul och Luciafoton med deras julserie. Till den finns också härliga runda journalingspots i flera färger.
Här finns alla mönstrade papper.
Och här hittar du journalingcirklarna.
Bokstäverna är Thickers från American Crafts.


Idag får ni se två layouter med samma foton och nästan samma papper. Trots det är de väldigt olika. Jag har när jag framkallt lagt ihop tre mindre bilder till en. Som dekoration har jag satt dit en söt brads med en tomte på från Imaginisce.


Här har vi en mindre layout med samma foto. Jag har låtit journalingcirklarna vara ensamma dekorationer tillsammans med de gröna bokstäverna.

No comments: