Monday, April 07, 2008

Jag längar till Sydafrika!


Det är många anledningar som ligger bakom längtan till våra barns ursprungsland. Det är ett otroligt fascinerande land som vi inte alls har sett. Våra två resor har haft våra barn i fokus så de bestod av lekparker och lunchrestauranger. Men en dag ska vi göra resan med stort R och se många bitar av landet.

Det är klart att vi också längtar efter en liten brun söt bäbis. Det här är Benjamin första dagen i vårt gemensamma liv. Han hade inte suttit själv innan vi fick honom. Vi bara satte ner honom och det gick jättebra! Layouten är gjord efter en skiss på Scrappizbloggen.


Fram till dess får jag drömma mig bort med hjälp av en present som damp ner i min brevlåda i fredags. Det var Helena på Scraphouse som skickade mig South Africa Collection från QK. Snart är det träff så att jag kan låna en maskin och stansa med för min lilla blå tång räckte inte till dessa. Men visst är de fina!!!

2 comments:

Anonymous said...

Visst längtar man till Sydafrika. Har fått Sydafrika diesen också, vi får väl scrappa något sydafrikanskt nu!
kram Caroline

Anna said...

Vad gulligt av henne! Synd att vi inte bor närmre varandra, har ju en Reva här hemma. :O)

Vårkramen Anna