Sunday, April 13, 2008

Piprensare!

Sanka har idag gjort en artikel på Scrappiz om att använda piprensare. Jag har sett hennes uppmaning att bidra men bara slagit bort det med att jag inte har några hemma. Men så kom jag på att man kunde faktiskt köpa - tänka sig vad smart hon är ibland.

Jag hann förbi Hobbyboden i Finspång innan jag åkte hem från jobbet och fick med mig ett stort paket i blandade färger.

Det var härligt att jobba med och en av mina layouter kom med i Sankas artikel. Den andra blev först ful men sen acceptabel efter en räddningsaktion. Jag har använt piprensarena som band för mer kreativ än så är jag inte i nuläget. Men Benjamin kan inspirera mig för han har börjat skapa vägskyltar med några.



1 comment:

Anonymous said...

Haha, nu vet jag inte riktigt vad du gjorde under din räddningsaktion, men den andra var också kanon! Och det är ju så härligt vilken fantasi barn har!