Monday, April 21, 2008

Trött, pollen och kameraväska.

Jag är just nu utomjordiskt trött och jag tror och hoppas att det beror på pollen. Jag laddar för invasionen så att jag kan rida ut stormen. Det går ju över och man överlever.


Under tiden blir det inte mycket gjort vare sig i trädgården, i köket eller vid scrapbordet. Jo lite blir det men det går långsamt. Jag var på träff i torsdags och hade det jättetrevligt men fick nästan inget gjort vilket är mycket ovanligt. Hur ska det gå i helgen när jag ska iväg på scrapeventet?

Idag har jag mellan jobb och telefonsamtal kommit fram till att jag vill ha den där väskan till min nya kamera som redan är min i mina drömmar.


3 comments:

MarieG said...

Superfin väska!
Var kommer den ifrån?
Får jag gissa att du väljer en röd?

Anonymous said...

Hoppas du mår bättre nu, måste ju må bra till helgen! Här är jag visserligen väldigt trött, men annars mår jag ialla fall bra! Vi ses på lördag!

Anonymous said...

Kan starkt rekommendera väskan! har en likadan stor och en mindre till lillakameran! Hur praktisk och hållbar som helst. kan också tipsa om att jag köpte mina på campers webbutik i tyskland och det blev billigare...
Älskar dina Lo er (allra mest dina foton)och är här och kikar ibland. tack för all inspiration./ Anna