Monday, April 21, 2008

Livets gåvor!


Den här layouten var det länge sen jag gjorde och den tog lång tid att färdigställa. Det är ofta så för mig med väldigt vackra fotografier som detta. För mig rymmer det så mycket av allt det som livet har gett mig. Bara händer på Benjamin gör att jag fylls av glädje- hans vackra händer är en del av honom som är så vackert. Blomman och dessa två vackra ting i kombination gör att det blir ännu vackrare - och svårare att scrappa.


Jag gjorde klar upplägget med papper och dekorationer först och sen tog det ytterligare veckor innan titeln och därmed temat blev färdigt. Men så här i efterhand är jag väldigt nöjd.


Den här layouten är just nu start på månadens utmaningen på Scrapaddicteds blogg. Kolla här för mer information och gör ett alster du med.


2 comments:

Anonymous said...

underbar!

MarieG said...

Blir helt rörd när jag ser den här... underbar!!! På alla sätt!
/MarieG