Thursday, March 26, 2009

Första tanden med Formas söta papper och stämplar


Forma Hantverks nya papperserie heter Pastell och papperen är småblommiga i olika färger. De har också gjort fantastiska små stämplar med text på som ni ser här på layouten.
Första tanden måste dokumenteras. Jag har gjort fotot halvt svartvitt vilket ger en soft känsla. Till ett sådant foto passar pastellfärger bra. Jag skrapade kanterna med en Egdescrapper och rev på tre ställen som jag häftade fast. Rubriken är bokstavsstickers från Basic Grey och nedanför den underbara Fånga Dagen stämpeln. Tre blingstenar fick bli pricken över i:et på den här layouten.
Och ja - det var Snälla, snälla som framfördes av mina två gullungar. Jag skrattade så jag grät!

1 comment:

AnnaB said...

Supersnyggt med de trasiga kanterna!