Sunday, March 22, 2009

Vecka 12


Veckans bilder går i vårens tecken. Det har varit mycket solsken och utelek den här veckan. Det kulminerade med att studsmattan togs fram till helgen. Vårpromenad med nya skor och kattmys på trappan. Vårt hus som det ser ut just nu. Barnen fick ett nytt tv-spel så nu spelar de fotboll i soffan. Frukost är inte Benjamins grej men knäckemacka är ok. Miriam och jag hälsade på Benjamin i skolan och på eftermiddagen blev det fika i Sonstorp med mamma och tre barn. Mycket gemenskap och vår!

2 comments:

Anonymous said...

Hej Malena
vet ej om du minns mig, Anki heter jag, mamma till Isac också född i SA.
Brukar kolla in här och få lite inspiration och kolla på dina fina bilder, du är verkligen en duktig fotograf!
Idag blev jag så full i skratt när jag såg bilden på sonen när han äter frukost.....
Isac har också den tröjan, exakt likadan frissa och gillar ej att äta frukost! Kunde varit Isac på bilden!

Grattis på bröllopsdagen!

Vår hälsningar från Skåne!

Anonymous said...

oj då, såg nu att det var igår ni hade bröllopsdag.... Grattis i efterskott då!

// Anki igen!