Friday, March 13, 2009

MM:s journalingblock


Vi hade för ett tag sen en artikel på Scrappiz med alster där vi använt olika ark från MM:s journalingblock. De är läckra och det är lätt att köpa på sig flera stycken. Här är mina två layouter. Jag har på den första låtit arket vara enda dekorationen. Det behövdes liksom inte mer. På den andra fick den vara som ett mönstrat papper och bidra med sin runda form för att ta upp badtunnans form.
Kommer du ihåg att använda dina ark?
Nu bär det iväg till Linköping. Det är dags för vårens träff. Det ska verkligen bli härligt även om jag är supertrött just nu. Jag piggnar nog till när jag väl kommer dit.

2 comments:

Anonymous said...

Tack för en trevlig träff i Linköping. Ni hade ordnat allt så toppen bra.

Jag tittade i ditt album (A4 storlek). Jag har inte scrappat det formatet men gillade det. Nu undrar jag kan man köpa cs i den storleken billigt någonstans? eller måste man skära ner dem?

Anna said...

Tack för en super trevlig helg tillsammans med dig och alla andra glada scrappare och kortmakare.

Vårkramen Anna