Monday, March 23, 2009

Skiss på Swescrap och bröllopsdag



För några veckor sedan kom jag hem trött och stressad efter jobbet. Det var en sån där dag då det var tungt och jag bar med mig det tunga hem. Jag ville egentligen bara sova men så bestämde jag mig för att göra ett försök med skissen. Jag var sen med den och hade ingen större inspiration men när jag satte mig kom skaparglädjen över mig. Jag frossade i vackra saker och njöt så över att skapa vackert. När det gått en dryg timme och layouten var färdig var också mitt jobbmörker borta - tack gode Gud för att jag har en hobby som gör att jag mår så bra.


Idag är det också vår 13:e bröllopsdag. Alldeles nyss kom maken hem med en present till mig - en ny stor fin tv. Jag har verkligen önskat mig en ny och större länge. Men jag har också accepterat att just nu skulle pengarna gå till andra saker och det var ju faktiskt inget fel på den andra. Så här såg vi ut 1996 då vi precis blivit herr och fru Andersson.

3 comments:

Anonymous said...

Grattis på bröllopsdagen!

Vilken underbar bild på er!

kram, Lotta

Anonymous said...

Stort grattis på bröllopsdagen!! Vad fina ni är på bilden :)

Anonymous said...

Åh, vilka sötnosar! Grattis på bröllopsdagen!