Monday, March 16, 2009

Träffbakis så det skriker om det

Vår femte Linköpingsträff ligger bakom oss och igen har vi haft en underbart trevlig, mysig och kreativ helg. Det är en helg som jag längtat länge efter och också förberett på olika sätt. Det är en anspänning innan man ser att allt fungerar med mat och goodiebag som är mina ansvarsområden. Helgen är över och vi fick som vanligt många fina varma kommentarer om träffen. TACK!!!!
Jag har scrappat, pratat och vunnit utlottningar - jag som aldrig vinner åkte hem med fyra priser. Tre av dem får jag tacka Stellas för! Här ser ni resultatet av en tävling som iofs alla fick pris bara för att vi gjort så bra alster - sånt uppskattas!! Det är en lift av Missmian som var mycket rolig och inspirerande att göra.

Jag har träffat JennyLi för första gången vilket var mycket trevligt. Hoppas vi snart ses igen! Har också fått umgås med Anna S för tredje helgen på två månader men henne kan man inte få för mycket av. Min kära syster Hanna var också där vilket också var mysigt och trevligt. Så härligt att få umgås utan män och barn.

Det är helt fantastiskt att få åka på scrapträff men det tär på krafterna. Jag har gått fram som i dimma idag och nu svider ögonen på mig av trötthet. Det är faktiskt lite skönt att det är nåt större inplanerat på många månader!

No comments: