Tuesday, May 19, 2009

Jag glömde kameran hemma!!!

nu ikväll när det var avslutning för Miriams dagmammeprojekt eller vad man ska säga. Vi var in våldsamt vacker skog där barnen sjöng för oss men kameran var hemma. Jag såg bra bilder med perfekt ljus överallt - snacka om att vara skadad. Det var verkligen synd för jag hade sett fram emot att testa nya kameran i skogen. Förra året var det svårt att få bra bilder så nu hade jag planerat att ta bättre bilder. Jag tog några bilder ändå med mobilen så att tillfället i alla fall finns kvar - nåt foto går att framkalla. Det är alltid bra att sånt här händer så att man verkligen värdesätter alla gånger jag släpar med kameran - i både tid och otid.

Här kommer en layout som legat länge utan maskinsömmar. Jag ritade först streck med pennan men det blev skitfult så jag försökte dölja det med symaskinen. En riktig man tar vad man har layout och särskilt som man haft länge i lådorna. Flera av grejerna är många år gamla.


1 comment:

Pia said...

Flotte farger du har brukt her!