Saturday, May 09, 2009

Underbara barn!

Att sitta och gå igenom bilderna är en underbar stund för mig. Jag fylls av glädje och tacksamhet över all rikedom våra liv rymmer. Den största rikedomen är våra barn det går aldrig att komma ifrån. De är det bästa som hänt oss och är det absolut viktigaste i våra liv. Det är så fantastiskt att få leva flera människor i en familj varav några är barn. Jag trodde inte att jag skulle älska så mycket att vara mamma till även stora barn. Bäbislängtan var lätt att förstå men att leva tillsammans med en 8.5 -åring och en nästan 6-åring med allt vad det innebär av uppkäftighet, trams, knasiga idéer, kompistryck, massor av aktiviteter och motstånd mot pussar och fortfarande vara så full av kärlek och fascination över de människor som vi fått förmånen att bli föräldrar till hade jag aldrig kunnat ana. Här är jag nu i alla fall och mina barn är min stora glädje och stolthet. Två bilder tagna nu i veckan som ger en liten glimt av livet tillsammans med dem. Benjamin på en liten cykelrunda på vägen i kvällssolen och Miriam grimaserande över den sura rabarbern. Livet är härligt!





No comments: