Saturday, May 23, 2009

Käpphästen


En av sakerna som barnen visade upp i tisdags på dagmammeavslutningen var deras käpphästar som de pysslat med under våren. De har haft tema Gullan Bornemark sånger och övat och spelade upp många olika sånger. En klassiker på temat är ju den om den lilla hästen. Jag bad Miriam ta fram hästen så att vi kunde ta kort en kväll hemma och hon började springa runt och sjunga. Jag hade tänkt mig att hon stod still och att jag skulle kunna välja en bra vinkel med ljuset på rätt ställe och skärpa där jag ville osv men det gick inte. Jag fick en fartfylld föreställning som jag njöt av. Jag älskar såna här bilder på henne - liv och lust i både klädval och leverne!

1 comment:

Anna Jo said...

Så underbara bilder - härliga och alldeles perfekta! man kan verkligen se hur lycklig hon var av att galoppera runt på sin lilla ponny!