Monday, May 04, 2009

Supersnabbscrappat

Jag har under helgen bara scrappat precis innan jag ska gå och lägga mig vilket faktiskt har resulterat i supersnabba layouter. Jag trivs med att scrappa så och hoppas att jag kan inspirera någon till lite okomplicerat skapande. Det är fortfarande mitt paket från Studio Calico som jag använder i stort sett - det passar ju så bra ihop allt. Det värsta är att det tar så lång tid innan det kommer över Atlanten. Jag har dreglat på nästa paket men det kommer ju inte än på länge.



Idag kom det dock ett paket från Crimson med nya foton och imorrn hoppas jag på ett DT -paket från Jane - det blir härligt! Jag trodde det skulle ha kommit idag så jag hade sparat lite scrapsug - det får väl kanaliseras i några enkla snabbisar idag med.

1 comment:

Anonymous said...

Härligt med snabba layouter! Jag skulle också behöva få till några sånna! :)

(Polisen på bilden känner jag igen, jag tror nog att vi gick i samma klass på mellanstadiet minsann)