Saturday, January 10, 2009

Arrangerat foto


Jag har mycket svårt för att ta arrangerade foton vilket gäller både människor och föremål. Fast jag inser ändå att foton av det slaget också fyller en funktion. Jag har idag gjort ett försök att kombinera julgranen med en fin skulptur hemma. Först försökta jag med ett foto på någon av våra tomtar men det blev inte så bra. Jag såg vår familjeskulptur som vi köpte i Sydafrika och ställde den i förgrunden. Jag har redan planerat en layout med mycket tankar om all tid som vi spenderade med varandra som familj den här julen. Jag är glad att jag dokumenterat vår fina skulptur och effekten från granen blev också fin.


5 comments:

Anonymous said...

oo vi fick en sån likadan av svärfar som varit i Sydafrika! De är så fina! och fotot blev vackert!

Anonymous said...

Fantastiskt fint foto! Ha en mysig helg!

Anna said...

Väldigt vackert foto!

Vinterkramen Anna

Anonymous said...

Vilket fint foto! Vi har den skulpturen också fast med tre barn! DEen är så fin! Jag gjorde en layout om den där jag skrev om vår längtan och väntan på att bli familj, fast den har du ju sett!!!!!

Helena said...

hej! det blev en väldigt fin bild.
kram