Saturday, January 03, 2009

Januari Månadspaket från Scrapaddicted

Den här gången är månadspaketet fyllt av kärlek. Det är härliga papper från MME och KI. Ett paket glittriga thickers är pricken över iet till dessa papper.
Jag har skapat massor och det skulle nog kunna bli fler. Scrapaddicteds månadspaket är helt klart det bästa!

En layout med fokus på det vita och enkla. De glittriga bokstäverna passade så bra med vit bakgrund. Några småbitar av kärlekspapperen fick symbolisera kärleken mellan de tre kusinerna.
En enkel och snabb layout med ett foto på vår mormor och alla hennes barnbarn. Vi har som tradtition tagit ett sådant här foto som hon skickar som julkort. Jag har bara lagt till ett rosa hjärta från Heidi Swapp och röd dymo.

Det här rosa passade så bra till vår extra lillasyster. Hon är rosa och vi tycker så mycket om henne. Jag har använt bitar från alla papper i serien från MME. Jag har lagt till lite tyll, bokstavstickers och dymo.

Det ljusblå glittriga cardstocksarket i paketet passade perfekt till badhusbilder. Benjamin älskar forsen i vårt badhus även om den är väldigt läskig. Jag har lagt till svarta knappar och gamla thickers.
En layout som är lite busigare och tuffare. Jag har dragit med en svart stämpeldyna bakom fotot. Jag har även dragit över det glittriga diecutsarket från KI. Jag har lagt till mer svarta detaljer i form av spets och bokstäver. Jag har också klippt ut en hög med småhjärtan och skapat en liten hög.

En layout till med vårt extrabarn och några tankar om vår relation. Färgerna på hennes kläder passade så perfekt till både cardstock och mönsterpapper. Jag har stämplat ett hjärta för journaling och lagt till en vit blomma med en röd blingsten i.

1 comment:

Nina said...

Ååh, vilka mysiga, kärleksfulla och fina layouter!!