Sunday, January 25, 2009

Vecka 4


Den här veckan har jag fuskat för jag gjorde klart bilden igår. Men det får jag ju för jag tar ju bilder från veckan och inte varje dag. Jag har också varit väldigt medveten när jag satte ihop bilderna där jag ville ha två färgbilder och resten svartvita.

Den här veckan har varit väldigt vardaglig med mycket tid hemma. Det verkar som vi verkligen behövt det för alla har varit så trötta. Jag myser i soffan och samma kväll får vi besök av rådjur i trädgården. Pannkakor till kvällsmat på tisdag och badhusbesök på onsdagen. Just detta badhusbesök och fotot på de upphängda badbyxorna har en egen konstig historia. Benjamin som tog Kandidaten i somras lyckades inte bli godkänd på 10 m ryggsim. Varför - antagligen för att det var så kort sträcka så att han knappt behövde ta några simtag. Badpersonalen tyckte inte att han gjorde några bentag vilket han säkert inte gjorde - men kan man simma så bra som han så behövs inte det för 10 m. Hur som helst så ringde mamman och pratade med den ansvarige så at han slipper åka tillbaka för att träna.

Resten av veckans bilder handlar om påklädning i hallen, frukost, tvättsortering, make med telefon i högsta hugg och så en massa lek och bråk under helgen. Tänk - nu har vi tre barn som bråkar med varandra!

1 comment:

Anonymous said...

Det blir verkligen jättefint när man gör som du gör! Kanske är det något jag ska ge mig på sedan, att göra en sida för varje vecka... Snyggt med två färgbilder och resten svartvitt.