Wednesday, January 07, 2009

Vänskap är mitt ledord för 2009


Det blir alster då och då för Scrappiz som jag inte alltid kommer ihåg att visa även här. Idag är ett undantag.

Jag gjorde en sida med ett ledord för 2009 och det satt långt inne precis som fotona. Jag försöker verkligen undvika löften och liknande men kände mig mogen för att ta ett beslut om fokus på vänskap för 2009. Det är ett beslut som är taget i lust och längtan efter fördjupad vänskap med de människor som idag omger mig - både hemma och långt bort. Jag vill också fördjupa vänskapen med min man och mina barn.

En rolig layout att göra med udda färger för att vara mig. Mönstrat papper från GCD design och en overlay från Hamblys över det. Ordet vänskap är printat på OH - papper.

2 comments:

Anna said...

Vilket bra ledord och snygg layout kära du.

Vinterkramen Anna

Monica said...

Lycka till med föresatsen! Vänskap är ett jättebra ord.