Friday, January 09, 2009

Kesolock som dekoration

Jag har under hösten samlat kesolock för att använda som dekoration. Det är en så fantastisk fin lövranka på locket. På den första layouten har jag skapat en längre ranka med löv. Jag färglade de med lite röd fluid chalk för att lyfta upp den röda färgen från solreflexerna i fotot. Jag hittade också ett hjärta från Heidi Swapp som passade perfekt i färgen.

På den andra har jag behållt löven klara. Det var svårt att få fram effekten av det genomskinliga. Det ger en extra effekt utan att störa i färger och mönster.



4 comments:

Elisa said...

Åh, vad fint!!!

Anonymous said...

Vilken underbar idé och vad fint det blev!!

KRAM

Anna said...

Kanon fint!

Det är ju tusan att man är laktosintolerant!!

Vinterkramen Anna

Anonymous said...

TACK!!! Här hemma suckade maken och himlade med ögonen när jag påpekade att locket var väldigt snyggt och funderade på om det skulle gå att använda i scrapsamanhang. Nu vet jag att det går *skratt* och ska minsann visa honom ditt inlägg!!! :-D