Sunday, January 11, 2009

Min födelsdag idag!


Idag fylller jag 38 år. Jag blev väckt av ljus, tårta och paket. Tårtan var en Brietårta och i paketet fanns det mörk choklad och konsertbiljetter. Vi är inte säkra på om vi ska gå på den grejen men jag blev väldigt glad över tanken. Stackars maken tycker att han är så dålig på att hitta på presenter men det är han ju inte. I julklapp överraskade han mig med städhjälp i ett halvår för att sen utvärdera. Jag blev helt paff och otroligt chockad. Städningen är verkligen något jag tycker är jobbigt och alltid tjatar om.

Nu ska vi iväg till kyrkan.


14 comments:

Anonymous said...

Grattis på födelsedagen! :)

Cornelia said...

STORT grattis på Din Dag!

Dålig på att hitta på presenter?!?!?! Årets lögn! Du har ju fått helt fantastiska grejor!

En liten sak kan du få av mej också, finns att hämta i min blogg om du vill ha den.

KRAM!

Anonymous said...

Grattis på födelsedagen!!!
/Karin

Anonymous said...

Grattis på födelsedagen!

Marie said...

hipp hipp hurra! stoert grattis till dig idag!

Annica said...

Grattis Malena!. Hoppas att du får en bra dag.

Angela said...

Grattis på födelsedagen Malena! Hoppas din dag blir toppen! Kram från Angela

Anonymous said...

Grattis Malena! /Elin

Marie - Med mina händer... said...

Grattis på födelsedagen! Håller med om att din man är en hejjare på att fixa presenter! :-)

Anonymous said...

Men va kul! Du fyller juh på samma dag som vår Linus! Fast han blir bara 1 år....*ler*
GRATTIS på födelsedagen!
Kram Cissi

Anonymous said...

Grattis på födelsedagen!

/Johanna

Tezzan said...

Grattis i efterskott!
Jag har gjort en egen blogg till fotona, adressen dit är http://foto365dagar.blogspot.com/

/Tezzan.

Anna said...

Grattis i efterskott!

Du kommer älska din städhjälp, jag kan lova dig det. :O)

Vinterkramen Anna

AnnaG said...

Grattis i efterskott vännen!