Wednesday, February 04, 2009

Dagens arbete - peta in band


Jag fick hem min egen Ribbon Purse idag och det var ju perfekt att sysselsätt mig med på eftermiddagen framför tv:n. Jag köpte den hos Papper och Sånt. Nu är alla mina band (tror jag) på plats och det finns faktiskt hål för fler. Det är också en del som är rätt fula som jag kan dra bort. Det roliga är ju att det är just de fula som Miriam tycker är allra finast. Om de är kvar så blir hon så lycklig när hon får använda mina grejer. Det är något särskilt med det nämligen. Så fort hon får sakerna själv så tappar de värde. Så det gäller att vara smart som mamma. Och inte läser hon min blogg heller.

4 comments:

Anna said...

Hihihi
Nu funkar inte min lilla Fröken lika dant, hon blir glad för det hon får. Kanske ska leta upp mina fula band jag har här hemma som inte fick följa med i min ribbin purse.

Tack för tipset.

Vinterkramen Anna

my world said...

Hej! Jag har något till dig i min blogg! http://runtomkring-chinry.blogspot.com/

Anonymous said...

Precis sådär är Ella med. :) Hon gillar också det som jag inte gillar, ryschigt liksom. Och visst är mammas grejer bäst.

kram!

AnnaHanna said...

Aha, du kunde inte hålla dig =)
Det ser fint ut.
Jag ville passa på att tacka för trevligt sällskap i helgen och beklaga sjukdomsfallet som jag hörde rykten om.
Min tjej är nog som din - hon har faktiskt massor med fint pysselmaterial (som jag har lust att stjäla en del av) men vill helst använda mitt.

//Anna