Wednesday, February 18, 2009

Det glada mailet kom från Arkivet


För en vecka sen fick jag ett mycket glädjande mail från Arkivet. De frågade om jag ville ingå i deras DT och det ville jag såklart. Det ska bli väldigt spännande att få knyta kontakter med ett nytt scrapbookingföretag och särskilt spännande är det att jag kommer få träffa dem redan om en vecka då det är dags för scrapkryssning.

Jag kommer fortsätta skapa för Forma Hantverk och Scrapaddicted i samma utsträckning - min skaparlust räcker och blir över. Jag älskar att jobba som DT, när jag får ett uppdrag så skapar jag de allra bästa layouterna. Jag är helt klart DT-skadad, så mycket att jag har svårt att få saker gjorda om jag inte har ett uppdrag som väntar.

Nu ska jag ner och äta frukost och sen tapetsera lite. Vi har gett oss på en omöjlig uppgift - att tapetsera en mönsterpassad tapet i ett gammalt snett hus. Fast å andra sidan är det skönt att kunna skylla på att det är huset som är snett när mönstret lutar.....

Benjamin fotade mig igår när jag djupt koncentrerad räknar ut var jag ska klippa.

7 comments:

Anna said...

grattis till ditt nya uppdrag.

Vinterkramen Anna

AnnaB said...

Men å så kul! Stort grattis till nya uppdraget...!

Och tapetseringen ser ju ut att gå jättebra! Snyggt!

Anonymous said...

Så kul att du ska jobba för arkivet! Det ser jag fram emot gillar ju både ditt skapande och Arkivets utbud... hade gett mycket för att komma med på den där kryssningen men var tyvärr för sen med min anmälan, hoppas den kommer igen det låter toppnkul! Lycka Till med ditt uppdrag!/Anna

Monica said...

Fin tapet! Grattis till uppdraget och lycka till med ditt Arkivet-uppdrag.

Susanne H / snuffehar said...

Hej! Visst ska det bli kul med DT-uppdrag! Detta är mitt första så jag är jättespänd på hur det ska bli. Jag ska också med på kryssningen. :o)
Kram Susanne

Cornelia said...

GRATTIS! Så kul!
Och scrapkryssningen... den blir säkert en höjdare!!!
Ha så jätteroligt!

Tessalonika said...

Grattis Grattis till ditt nya uppdarg....
Kramiz......