Saturday, February 14, 2009

Vecka 7

Snö har det varit hela veckan och barnen lyckads hitta sina skidor. De har åkt mycket skidor, pulka och grävt i snön. När Benjamin är ute ser man alltid hans rosa mössa från 80-talet som han ärvt av sin faster. Den är så charmig med den stora bolltofsen och så har han den alltid med den vita kanten synlig.

Vi fick den här veckan tummen ur och bokade en resa till Turkiet. Det blir två veckor i sept och vi längtar redan. Jag var hos frissan och Benjamin ringer någon av alla hans vänner för att leka. Miriam är väldigt förtjust i sina Barbisar och särskilt den hon håller i handen för den spelar musik.

Jag blev uppvaktade med hjärta, choklad och rosor på Alla hjärtans dag. Samma dag lämnade familjen mig för att åka till Hanna och Jimmie i Ronneby. Jag ska predika imorrn så jag fick inte följa med. Barnen packade själva och det blev MYCKET grejer. Massa leksaker, kläder, pennor, papper, tavlor (!) och en layout med foto på mig så att de skulle överleva två dagar utan sin mamma. De är så söta mina älsklingar!

No comments: