Thursday, February 05, 2009

Innebandyträning


Gjorde en liten utflykt igår för att kolla om jag var frisk. Det blev skjuts till Benjamins innebandyträning och kameran åkte med. Att fota i sporthallar är inte roligt. Först envisades jag med blixt men det blev katastrof. Trots att bilderna inte är knivskarpa så blev det bättre utan blixt. Han är så duktig min son. Här ser ni en liten serie när han gör mål! Jag får föja med fler gånger så att jag kan ta ännu bättre bilder. Jag vill ta porträtt med klubba och glasögon men det kan jag iofs göra hemma.

2 comments:

Anonymous said...

Jag tycker bilderna är kanon! De visar ju vad som är viktigt!! Så kul att du fick med så mycket innan mål. Det luktar scrap. :) Kram!

AnnaB said...

Å den här bildserien är ju kanon! Jag har försökt fota Linus tennisträning ibland, men dels är jag lite feg och känner mig ivägen med kameran så jag har mest tagit ett par snabba bilder och sedan gömt undan kameran igen... och sen är det ju som sagt inte helt lätt heller. :)

Hoppas du mår bra nu!