Monday, February 02, 2009

Sjuk......

För första gången sen jag var barn har jag fått magsjuka. Inte roligt men som sagt - jag har inte haft det för ofta. Dessutom har jag ju sluppit graviditetskräks.

Nu idag mår jag bättre och har scannat två av mina 14 layouter jag gjorde i helgen hos Helene. Jag brukar scrappa mycket på träffar och särskilt när jag förberett mig mentalt på det. Den här gången var det mycket vardagsbilder som har scrappats väldigt enkelt. Men inte är det sämre scrapbooking för det!


De här två layouterna är minnen från en kväll på jullovet hos goda vänner. Det är såna layouter som skapas i farten av alla spillbitar och dekorationer som kommit fram under en träff. Det svartprickiga är baksidan på en förpackning med en blingdekoration som jag fick av Helene - bara skräpet alltså - det andra använde hon själv.



4 comments:

Saawan said...

14 layouter - på en helg?! hjälp, så fort skulle jag också vilja scrappa...

webmosterhelene said...

Men då :-( Fick du det oxå?? Är så ledsen för det, men hoppas du snart mår bättre! Kram

Anonymous said...

14! Wow, de här var läckra, även om det är vardagsbilder. Ser fram emot de andra 12...

Annica said...

Usch, magsjuka är vidrigt. Vi hade det förra veckan. Därför kom jag inte på scrappingen. När ses vi nästa gång, nästa torsdag?